تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های 4 ستاره دبی

رزرو هتل لند مارک گرند دبی

 

_لند_مارک_گرند_دبی_1.jpg

 هتل لند مارک گرند دبی از جمله هتل های 4 ستاره دبی به حساب می آید. این هتل از هتل های مدرن دیره در خیابان رقه دبی می باشد و شامل 174 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل مجهز به ماهواره، تلویزیون ال سی دی، چای|قهوه ساز، حمام می باشند. از لحاظ دسترسی به مراکز خرید این هتل درست روبروی مرکز خرید الغریر است از این رو برای گزدشگران تور دبی که علاقه مند به خرید می باشند گزینه مناسبی است همچنین فاصله این هتل تا ایستگاه مترو یونین 92 متر می باشد. در رستوران "دیلایتس" این هتل هر روز صبحانه بوفه سرو می شود و در رستوران دیگر نیز میهمانان تور دبی می توانند انواع غذاهای خاص بین المللی را میل نمایند. 

آدرس  هتل لند مارک گرند دبی : Al Riqqa Street, Opposite Al Ghurair Shopping mall, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل لند مارک گرند دبی

استخر، سونا، باشگاه، پارکینگ رایگان، اتاق جلسه مجهز، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، خشکشویی، تالار جشن، روم سرویس، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته مسافران تور دبی ، خدمات تور، فکس، کپی، مرکز بیزنس، واکس، آسانسور، روزنامه.

_لند_مارک_گرند_دبی_2.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_3.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_4.jpg

_لند_مارک_گرند_دبی_5.jpg

 

رزرو هتل تایم اوک دبی

 

taimook.jpg

هتل تایم اوک دبی 4 ستاره در دبی واقع شده است. این هتل زیبا  تا مجتمع تجاری امارات مال 5 دقیقه با خودرو فاصله دارد.هتل تایم اوک دارای اتاق های زیبا که تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر بالکن، تلویزیون صفحه تخت، سیستم سرمایشی گرمایشی و چای ساز می باشد مسافران تور دبی در این هتل احساس آرامش می کنند.این هتل زیبا دارای 4 رستوران می باشد که در آن انواع غذاهای خاورمیانه ای و مدیترانه ای را برای مسافران تور دبی سرو می کنند.

taimook2.jpg

taimook1.jpg

taimook3.jpg

امکانات هتل تایم اوک دبی:

استخر Waves و عرشه افتاب،امکانات باربیکیو، استخر روباز،باغ، تراس، زمین گلف، تنیس روی میز، مرکز فیتنس، ماساژ،پارکینگ، سرویس بلیط، نگهداری چمدان ها،سرویس نگهداری از کودک، اتاق جلسه، مرکز تجارت، سالن زیبایی، امکانات اتاق VIP و... 

taimook5.jpg 

taimook4.jpg

جهت خرید تور دبیبا شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

رزرو هتل گرند سنترال دبی

 

Grand-Central-Hotel-Dubai.jpg

Grand-Central-Hotel-Dubai7.jpg

هتل گرند سنترال دبی لوکس 4 ستاره در محله محبوب دیره دبی واقع شده است.از هتل گرند سنترال دبی تا موزه دبی 2 دقیقه . تا فرودگاه دبی 5 کیلومتر فاصله دارد.این هتل دارای استخر و سونا در فضای باز است.در لابی هتل وای فای رایگان در دسترس مسافران تور دبی است.هتل گرند سنترال از 165 اتاق تشکیل شده است.هتل گرند سنترال دبی دارای ۴ مدل اتاق تک نفره، اتاق دو تخته ، سوییت اداری و سوییت لوکس هست که همه دارای دکوراسیون مدرن هستند.که در تمامی اتاق ها تهویه مطبوع ، مینی بار، چای / قهوه ساز و مبله است. حمام اختصاصی و یک حوله، دمپایی، لوسیون و شامپو ارائه می دهند.مهمانان تور دبی می توانند بر روی تخت آفتاب گیری کنار استخر استراحت کنند. امکانات دیگر شامل مرکز تناسب اندام و روم سرویس 24 ساعته است.هتل بزرگ مرکزی یک مرکز کسب و کار کاملا مناسب برای دسترسی با اینترنت سیمی را فراهم می کند.می توان در رستوران بزرگ مرکزی از بوفه ی صبحانه غنی لذت برد. نوشیدنی و تنقلات سبک محلی سرو می شود.پارکینگ خصوصی در هتل وجود دارد.هتل گرند سنترال دبی از 23 ژانویه 2011 از گردشگران تور دبی استقبال می کند.

Grand-Central-Hotel-Dubai3.jpg

Grand-Central-Hotel-Dubai4.jpg

Grand-Central-Hotel-Dubai2.jpg

Grand-Central-Hotel-Dubai5.jpg

 

رزرو هتل امیریتس کنکرد دبی

 

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai.jpg

 

هتل امیریتس کنکرد دبی 4 ستاره در قلب دبی واقع شده است. هتل امارات کنکورد در نزدیکی مرکز شهر دیرا و بازار آل Ghurairو بازار Alriggaاست.از هتل تا ایستگاه مترو 900 متر و تا فرودگاه بین المللی دبی 7 کیلومتر فاصله دارد.با ماشین تا آبنمای شهر، باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و مراکز عمده تجاری و تفریحی فاصله کوتاهی دارد. باشگاه Creek و قایق بادبانی دبی در پورت سعید رو به افزایش است.اتاق در امارات هتل کنکورد با تخت اضافی مجهز شده است.هر اتاق شامل یک سالن با فضای نشیمن، پذیرایی، تهویه مطبوع، میز کار و کانال های ماهواره ای است.خدمات هتل خدمات سوئیت بزرگ با آشپزخانه کاملا مجهز و بالکن اختصاصی رو به فضای باز است.امکانات هتل امیریتس کنکرد دبی دارای یک استخر، امکانات گلف در نزدیکی و حمام با ماساژ در اختیار گردشپران تور دبی قرار می دهد.در رستوران این هتل انواع غذاهای های قاره ای و سنتی خاورمیانه روزانه در رستوران این هتل است.این هتل همچنین دارای یک مرکز خرید، یک کلینیک دندانپزشکی، آرایشگاه و آرایشگر دارا می باشد.هتل امیریتس کنکرد دبی از تاریخ 14 ژوئن 2009 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai1.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai2.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai3.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai4.jpg

Emirates-Concorde-Hotel-Dubai6.jpg

 

رزرو هتل مدیا وان دبی

 

_مدیا_وان_دبی_1.jpg

هتل مدیا وان دبی در شمار هتل های 4 ستاره دبی قرار دارد و در فاصله 1/6 کیلومتری دبی مارینا واقع شده است. این هتل از لحاظ دسترسی به وسایل حمل و نقل عمومی موقعیت بسیار خوبی دارد و در چند قدمی ایستگاه مترو قرار گرفته است از این رو گزینه مناسبی برای انتخاب مسافران تور دبی می باشد. هتل مدیا وان شامل 260 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به ماهواره، تلویزیون، مینی بار، چای|قهوه ساز و ... می باشند. فاصله هتل تا باشگاه گلف امارات 183 متر است و تا مال امارات 15 دقیقه رانندگی است . در رستوران "MED" این هتل انواع غذاهای مدیترانه ای خوشمزه برای میهمانان تور دبی سرو می شود. این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و اقامتی راحت را برایتان به همراه خواهد آورد.

آدرس هتل مدیا وان دبی : Dubai Media City, Dubai Media City, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل مدیا وان دبی

استخر، تراس، سونا، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه مجهز ویژه میهمانان تور دبی ، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، وای فای(با هزینه)، روزنامه، اسانسور، اتاق های ضد صدا، پارکینگ.

_مدیا_وان_دبی_2.jpg

_مدیا_وان_دبی_3.jpg

_مدیا_وان_دبی_4.jpg

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

تور دبی زمستان 96 

تور دبی دی 96 

تور دبی بهمن 96

تور دبی اسفند 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

                                

هتل های 5 ستاره دبی

رزرو هتل جمیرا تاور امارات دبی

 

 

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai5.jpg

 

هتل جمیرا تاور امارات دبی 5 ستاره در خیابان پرتردد شیخ زائد دبی واقع شده است.از هتل جمیرا با ماشین تا دبی مال فاصله کوتاهی دارد.هتل جمیرا تاور امارات برند جایزه اقامت زیبایی شده است.مسافران تور دبی دسترسی نامحدود به پارک آبی وایلد وادی و ساحل خصوصی دارند.هتل جمیرا در سال 2009 مفتخر به کسب جایزه بهترین هتل اداری در خاورمیانه و در دبی گشته است.هتل جمیرا تاور موقعیت بسیار عالی دارد و به مراکز اصلی‌ خرید دبی و برج الخلیفه و بزرگترین مرکز خرید جهان با هزاران بوتیک و برند بی‌ نظیر جهانی‌ و قیمت‌های مناسب از ویژگی های بسیار عالی این هتل هستند.فاصله هتل تا فرودگاه 8 کیلومتر است و مسافت کوتاهی تا ایستگاه مترو دارد.هتل جمیرا از 400 اتاق و سوئیت زیبا تشکیل شده است و در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مبله، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،حمام لوکس، مبل های مخمل و... اتاقها دارای طراحی و چیدمان مدرن و لوکس می باشد و از رنگ های گرم و شاد استفاده شده است و مسافران تور دبی در این هتل احساس راحتی می کنند.این هتل از مسافران تور دبی خود از تاریخ 21 دسامبر 2009 آماده پذیرایی است.

 

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai8.jpg

 

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai1.jpg

امکانات هتل جمیرا تاور امارات دبی

 

رستوران ها و کافه ها انواع غذاهای اصیل لبنانی، معاصر بریتانیا، ژاپنی، ایتالیایی و مدرن است.

آبگرم ویژه آقایان و بانوان، استخر، ساحل اختصاصی،۲ مرکز سلامتی، حمام آفتاب، اتوبوس و دسترسی قابل تمجید به پارک آبی  Wild Wadi و دسترسی خصوصی به ساحل اشاره کرد.

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai4.jpg

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai2.jpg

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai3.jpg

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai6.jpg

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai7.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی  با شماره 41954 /88178815 -021 تماس حاصل نمایید.

رزرو هتل الغریر ریحان دبی

 

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai.jpg

 

هتل الغریر ریحان دبی توسط روتانا یه محل اقامتی بزرگ در دبی است.الغریر یک قسمت را برای خرید خانه و قسمت دیگر آن رستوران هایی  با انواع غذاهای فرنگی است.این هتل 5 ستاره محلی مناسب برای لذت بردن از مکانه های گردشگری شهر دبی از جمله طلا، ادویه سوق، روستای میراث دبی و نهر دبی واقه در قلب شهر دبی است.شما می توانید با استفاده مترو به دیگر نقاط شهر دبی بروید.با یک پیاده روی کوتاه می توانید به ایستگاه مترو اتحادیه بروید.این 4 ایستگاه مترو دور از فرودگاه بین المللی دبی، مرکز تجاری جهانی دبی و بهداشت و درمان شهر دبی است.این هتل از 6 دسامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور دبیاست.

امکانات هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر یکی از بزرگترین مجتمع های دبی است که 428 اتاق و سوئیت لوکس به مسافران تور دبی ارائه می دهد. همچنین باشگاه روتانا متفرقه در طبقه 18 که مزایای اضافی به مهمانان باشگاه فراهم می کند.در ضیافت ها و کنفرانس مکان مناسبی را برای جلسات، رویدادها و جشن ارائه می دهد.بهترین آبگرم در دبی در طبقه 5 این هتل است.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai1.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai5.jpg

مرکز تفریحی کودکان، خدمات شاتل، زمین گلف و قایق بادبانی در محیط داخلی هتل الغریر لذت ببرید.سوپر مارکت های بین المللی به هتل دسترسی دارد.یک مسجد در نزدیکی این هتل است و به مراکز خرید دسترسی راحتی دارد.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai7.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai8.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai6.jpg

 

 

رزرو هتل گرند حیات دبی

 

 

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel.jpg

هتل گرند حیات دبی 5 ستاره در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد. از این  هتل لوکس تا زمین گلف کریک گلف اند یاچ کلاب 2 کیلومتر، برج خلیفه و مرکز خرید دبی با ماشین 15 دقیقه و تا مرکز خرید وافی 15 دقیقه فاصله دارد.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel3.jpg

امکانان اتاق ها

این هتل از 674 اتاق تشکیل شده و تمامی اتاق ها مشرف به باغ و استخر هستند و دارای خدماتی نظیر ، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار ، حمام لوکس و دارای چیدمان و دکوراسیون به سبک سنتی عربی نیز می باشد.مسافران تور دبی در این اتاق ها احساس راحتی می کنند.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel5.jpg

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel6.jpg

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel4.jpg

امکانات تفریحی

13 رستوران و کافب شاپ دارد که در تمامی رستوران ها انواع غذاهای هندی، ژاپنی و سنگاپوری لذت ببرند

سونا و جکوزی، استخر سرباز، حمام آفتاب، استخر سرپوشیده و استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، آکادمی تنیس دبی، کلوب کودکان، مرکز آبگرم و باشگاه آهاسیس و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel2.jpg

 

رزرو هتل سنت رجیس دبی

 

The_St-Regis-Dubai.jpg

هتل سنت رجیس دبی 5 ستاره در خیابان شیخ زائد دبی واقع شده است.این هتل دارای سکوی فرود هلیکوپتر می باشد.این هتل دارای وای فای رایگان در سراسر هتل است. آبنمای دبی، برج خلیفه دبی مال و کمتر از 10 دقیقه از خیابان رجیس، تا فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر، تامرکز تجاری 10 دقیقه و برج خلیفه فاصله دارد. هتل سنت رجیس دبی از تاریخ 19 نوامبر 2015 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

The_St-Regis-Dubai2.jpg

امکانات اتاق ها

هتل سنت رجیس دبی از 234 اتاق گرند لوکس ، لوکس ، اکزکیوتیو ، سوییت ، سوییت امپراتوری و سوییت رویال تشکیل شده است.همه اتاق ها و سوئیت در خیابان رجیس هستند و به زیبایی تزئین شده است.اتاق ها شامل یک تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، پیاده روی در گنجه و یک حمام بزرگ است.

The_St-Regis-Dubai1.jpg

The_St-Regis-Dubai4.jpg

 

امکانات هتل سنت رجیس دبی

 

بوفه ، ۸ رستوران ، بیلیارد ، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، تحویل چمدان،  صندوق امانات ، اتاق های بدون سیگار ، آسانسور ، تهویه هوا ، درمانگاه ۲۴ ساعته ، شاتل برای فرودگاه ، شاتل برای مجتمع های تجاری ، پارکینگ ، کلوپ شبانه ، بار ، اینترنت ، هلیکوپتر خصوصی ، باشگاه سلامت ،8 اتاق جلسه و ...

تور دبی بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در هتل 5 ستاره لوکس را دارند می باشد. با انتخاب توردبی بهترین سفر خود را تجربه کنید.

The_St-Regis-Dubai5.jpg

The_St-Regis-Dubai7.jpg

The_St-Regis-Dubai8.jpg

 

رزرو هتل جمیرا کریک ساید دبی

 

Jumeirah-Creekside-Hotel.jpg

هتل جمیرا کریک ساید دبی 5 ستاره لوکس دارای امکانات رفاهی مدرن است.با اقامت در این هتل امکان دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل جمیرا خصوصی به زعبیل دارید.هتل جمیرا کریک ساید دبی از مرکز دیره و فرودگاه بین المللی 5 دقیقه و بازار سنتی طلا تنها 15 دقیقه فاصله دارد.این هتل از 28 می 2012 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

Jumeirah-Creekside-Hotel4.jpg

امکانات اتاق ها

Jumeirah-Creekside-Hotel8.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel7.jpg

این هتل لوکس 292 اتاق و سوئیت مناسب  دارد و هر اتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت، یک میز و یک مینی بار افتخاری با نوشابه است و اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.یک سرویس رایگان واگن برقی روزانه برای رفتن به امکانات رفاهی وجود دارد.

Jumeirah-Creekside-Hotel1.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel6.jpg

 

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی

از ویژگی های این هتل 2 استخر روباز، 5 رستوران در سطح جهانی،سالن کنفرانس، سالن بدنسازی و آبگرم است.در طول اقامت همه وسایل و اتاق شامل دسترسی نامحدود افتخاری به پارک وایلد وادی دارید.

Jumeirah-Creekside-Hotel9.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel10.jpg

رستوران هتل ارائه طیف گسترده ای از لذت های بین المللی است و در رستوران بین المللی همراه با موسیقی زنده غذا را سرو می کنند.

Jumeirah-Creekside-Hotel5.jpg

 

میهمانان تور دبی در اسپا با 14 اتاق درمانو ورزشگاه دولتی، با چهار زمین تنیس و دو اسکواش بازگشایی کردند.این هتل 10 دقیقه با زمین گلف دبی فاصله دارد.

Jumeirah-Creekside-Hotel2.jpg

 

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

تور دبی زمستان 96 

تور دبی دی 96 

تور دبی بهمن 96

تور دبی اسفند 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

                                

هتل ها ی 4 ستاره کیش

هتل آرامیس کیش :

هتل 4ستاره آرامیس کیش یکی  از بهترین هتل ها در جزیره زیبای کیش است.اقامتگاهی چهار ستاره و نوساز که با ظاهری دل نشین و دیدنی دارای امکانات رفاهی مناسبی می باشد. شما می توانید با رزرو این هتل در اتاق هایی با اندازه های مختلف اقامت داشته باشید و از چشم اندازهای زیبا و دیدنی آن لذت ببرید. از اینجا می توانید با صرف زمان کمی به مراکز خرید شهر بروید و به نقاط تفریحی جزیره کیش دسترسی داشته باشید

_آرامیس_2.jpg

امکانات هتل آرامیس کیش :

لابی، رستوران، کافی شاپ، اینترنت، ماهواره، نمازخانه، سونا و جکوزی، پارکینگ اختصاصی هتل و پارکینگ سرپوشیده، لاندری، خدمات خانه داری، سالن کنفرانس، صندوق امانات اختصاصی، تاکسی سرویس و... اگر می خواهید اوقات خوشی را در جزیرهکیش داشته باشید پیشنهاد من اقامت در این هتل است .

 

_آرامیس.jpg

_آرامیس_5.jpg

 

رزرو هتل بزرگ ارم کیش

هتل بزرگ ارم کیش 4 ستاره در بلندترین منطقه سیاحتی شمال شرقی جزیره زیبای کیش واقع شده است که مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس با یکصد هزار متر مربع عرصه و اعیان می باشد. هتل بزرگ ارم مجهز به سیستم تهویه مطبوع مرکزی و محیطی سر سبز با درختان نخل ، گل و گیاه ، محوطه سازی زیبا و آبنماهای پر طراوت است. این هتل در زمینى به مساحت 50000 متر مربع در شمال شرقى جزیره زیباى کیش با زیر بنا 43000 مترمربع افتتاح شده است. از ویژگى هاى منحصر به فرد این مجموعه مشرف به دریا بودن 70 درصد از اتاق ها آن است و بعضی از سوئیت ها دارای بالکنی دلباز و بی نظیری بوده که با چشم اندازی به دریا و جزیره به شما امکان بهره بردن از هوا و طبیعت زیبای کیش را می دهد.

امکانات هتل بزرگ ارم کیش:

فروشگاه،آرایشگاه زنانه و مردانه، دستگاه atm، صندوقات امانات، لابی،کافی شاپ، رستوران سنتی، رستوران فضای باز، رستوران تابستانی،سالن امفی تئاتر،سالن کنفرانس ،سالن جلسه،فضای سبز،سالن بدنسازی،سونا، جکوزی،ماساژ،بیلیارد از امکانات این هتل می باشد و مسافران تور کیش با انتخاب این هتل سفر خوب و خوشی را سپری می کنند.

 

 

رزرو هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو کیش در شمار هتل های 4 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 در زمینی به مساحت 24 هزار متر مربع در ضلع غربی بلوار دریا و در قلب جزیره کیش بنا گردید. هتل فلامینگو کیش از موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی برخوردار است و گردشگرانتور کیش به راحتی می توانند به مراکز تجاری و تفریحی دسترسی داشته باشند از جمله این مراکز می توان به بازارهای مریم، پانیذ، مروارید، ونوس، زیتون، هایپرمارکت، مرکز تجاری کیش، بولینگ مریم، و اسکله تفریحی جدید (جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و...) اشاره کرد.

هتل فلامینگو ظاهری متفاوت با هتل های دیگر کیش دارد، نمای ظاهری این هتل  به صورت دلفین طراحی شده است و در آن فضای سبزی بسیار باطراوت و آبنماها و آلاچیق های زیبا که مشرف به آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس است قرار دارد از این رو توجه بسیاری از مسافران تور کیش را به خود جلب می نماید. این هتل از 200 اتاق و سوئیت و اتاق های ویلایی در فاز 1و2 تشکیل شده است که دارای 180 تخت می باشد و حدود 52 نفر در این مجموعه مشغول به کار می باشند. لازم به ذکر است که اقامت کودکان زیر 2 سال در هتل فلامینگو کیش به صورت رایگان می باشد.

آدرس:جزیره کیش -بلوار امیر کبیر- خیابان دریا

امکانات هتل فلامینگو کیش :

ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، گشت جزیره و بازار بصورت رفت و برگشت برای مسافران تور کیش ، رستوران، صبحانه بوفه مخصوص فلامینگو،ناهار، اینترنت وایرلس رایگان، و سرو چای و آب معدنی داخل اتاق, تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، پارکینگ، ماهواره، نمازخانه، لابی، حمل و نقل، سالن ورزش، کافی شاپ و ...

 

هتل مهتاب کیش

هتل مهتاب کیش 4 ستاره در سال 1393 در خیابان امیرکبیر کیش بنا شده است. آنچه این هتلرا برجسته می کند ، رفتار شایسته کارکنان هتل می باشد و باید گفت پرسنل هتل مهتاب آموزش های استاندارد بین المللی هتلداری را جهت برآورده نمودن آرامش مسافران تور کیش کسب کرده و همواره در حال ارزیابی می باشند .

امکانات هتل مهتاب کیش:

صبحانه، کافی شاپ ، رستوران (با انواع غذاهای ایرانی و سنتی) ، اینترنت، اتاق هایی مبله، محوطه سرسبز هتل، ترانسفر فرودگاهی و... مسافران تور کیش با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

mahtab.jpg

mahtab1.jpg

جهت رزرو تور کیش با شماره 41954 -021 بخش فروش آژانس سالی گشت تماس حاصل فرمایید

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش زمستان 96

 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

هتل های 5 ستاره کیش

هتل ویدا کیش

هتل ویدا کیش 5 ستاره در زمینی به وسعت 15 هزار مترمربع در 11 طبقه در نزدیکی هتل گراند کناره زیبای کیش ساخته شده است.از هتل ویدا کیش دسترسی آسانی به مراکز خرید، فرودگاه کیش، مکان های دیدنی کیش دارد.اتاق های این هتل زیبا و مدرن می باشد.هتل ویدا دارای پلاژ اقایان و بانوان دارد.رستوران و بوفه هتل ویدا در سال 1396 با طراحی زیبا و با کیفیت مرغوب افتتاح شده است.در رستوران این هتل دارای کانتر ساده ، کانتر بشقاب گرم کن، کانتر گرم دارای شفینگ های هات پلیت جهت نگهداری غذای گرم و سوپ و کانتر سرد صفحه سرد جهت نگهداری انواع سالادها و دسرها طراحی شده است.

امکانات هتل ویدا کیش

صبحانه بوفه، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی،سالن تشریفات، 50 درصد تخفیف پارک دلفین و... می باشد. هتل ویدا کیش خدمات منحصربه فردی را به میهمانان تور کیشارائه می کند که شما میهمانان عزیز با اقامت در این هتل خاطرات خوب و به یادماندنی را درذهن خود حک کنید.

آدرس: کیش، جنب بلوار موج، هتل ویدا کیش

 رزرو هتل شایان کیش

هتل پنج ستاره ی شایان از بزرگترین و مجلل ترین هتل‌های جنوب کشور و جزیره کیش  است که در یکی از بهترین نقاط جزیره واقع شده است. این هتل لوکس در زمینی به وسعت 55000 مترمربع در سال 1351 بناشده است و در سال 1388 جز هتل های پارس محسوب می شود.موقعیت مکانی این هتل بسیار مناسب می‌باشد و دسترسی مطلوبی به مراکز تجاری و بسیاری از جاذبه‌های گردشگری جزیره چون اسکله تفریحی دارد.شما می‌توانید از امکانات رفاهی مدرن و ویژه هتل بهره‌مند شوید و از مناظر زیبا و چشم نواز آن لذت ببرید. هتل شایان کیش از 195 اتاق دوتخته، 3تخته، سوئیت ساحلی و دوبلکس تشکیل شده و تمامی اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است و دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام لوکس، مبله و... مسافران تور کیش در این اتاق ها احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل شایان 

رستورانهای ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، آرایشگاه، سالنهای کنفرانس، کافی‌نت و گیم‌نت، پارکینگ اختصاصی، خشکشوئی، سالن تفریحات و... برای داشتن اوقاتی در این هتل با تور کیش همراه شوید . 

 

جهت رزرو تور کیش باشماره زیر 41954 -021 تماس حاصل فرمایید.

رزرو هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در شمار هتل های 5 ستاره کیش قرار دارد و یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های کیش در جزیره کیش محسوب می شود. این هتل تازه تاسیس و نوساز در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر با اکوسیستم طبیعی واقع گردیده ‏است، به عبارتی این هتل در ابتدای جاده جهان و مابین میدان جاسک و کلبه هور واقع شده است. هتل ترنج کیش یک هتل دریایی می باشد و دارای 100 ویلای 40 متری و 60 متری می باشد. سوئیتهای این هتل بر روی دریا احداث شده و دارای کف شیشه ای ‎می باشد که میهمانانتور کیش می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببیند همچنین دارای ‏بالکن اختصاصی نیز می باشد. این سوئیتها با اسکله چوبی حدود 1 کیلومتری به هم متصل شده اند و چیدمان نهایی از بالا تصویر یک بته جقه را بر ‏روی خلیج فارس حک نموده است . در این مجموعه 2 جزیره مصنوعی برای جذب پرندگان مهاجر بنا شده است. رستوران تاج ترنج در این هتل بر روی آب قرار گرقته است. همچنین رستوران خورشید که دارای کف شیشه ای می باشد آماده سرو انواع غذاها و پذیرایی از مسافران تور کیش می باشد.

موقعیت جغرافیایی و نوع ساخت منحصر به فرد و خاص این مجموعه باعث شده که مناظر فوق العاده زیبایی برای میهمانان تور کیش فراهم آید. از جمله ‏غروب خورشید ، تصاویر زایدالوصف از دریا ، امواج ، مرجانها، فضای سبز ، ساحل و‎ … .‎

امکانات هتل ترنج کیش :

پارکینگ، رستوران، پذیرش شبانه روزی میهمانان تور کیش ، تراس، صندوق امانات، آتلیه ،کافی شاپ، تاکسی سرویس، سالن بدنسازی، دوچرخه سواری، والیبال ساحلی، اینترنت، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، آلاچیق ساحلی، رستوران ایتالیایی، چایخانه سنتی، فکس، کپی، ترانسفر فرودگاهی و...

 

 

جهت رزرو تور کیش باشماره زیر 41954 -021 تماس حاصل فرمایید.

رزرو  هتل لوکس مارینا پارک کیش

هتل 5 ستاره لوکس مارینا پارک در جزیره زیبای کیش و در کنار برج های دوقلو قرار دارد. این هتل لوکس در سال 1389 در زمینی به مساحت 10 هکتار بنا شده است.این هتل بزرگترین فضای سبز را در جزیره کیش به خود اختصاص داده است. هتل مارینا پارک 190 اتاق ( استاندارد، سوئیت 1 خوابه، سوئیت 2 خوابه، دبل دریا، تویین دریا، تویین پارک، سوئیت رویال، جونیور سوئیت 1 خوابه و 2 خوابه، دبل پارک) تشکیل شده و تمامی اتاق ها دارای طراحی و دکوراسیون شیک و مدرن می باشد. تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر اینترنت رایگان، میزکار، مینی بار، تهویه مطبوع، حمام لوکس، تلویزیون صفحه تخت، بالکن ، دارای منظره ای رو به پارک و... در اختیار گردشگران تور کیش قرار می دهند. شما می توانید از اتاق خود خارج شده و ساعت ها در فضای دلنشین هتل قدم بزنید، از دریاچه های پارک هتل لذت ببرید و تا دریا قدم بزنید.

امکانات هتل لوکس مارینا پارک

استخر سرپوشیده - سالن بدن سازی- سونا بخار - جکوزی - زمین استاندارد تنیس - اسپا و ماسا ژ تایلندی - سالن زیبایی بانوان - فروشگاه - کافی شاپ - کافی نت - سالن همایش - پارک تفریحی... . اگر مایل هستید ساعات خوشی را در این هتل سپری کنید می توانید با تور کیش همراه شوید.

آدرس:کیش نوار سیاحتی شرق-جنب برج های دو قلو

جهت رزرو تور کیش باشماره زیر 41954 -021 تماس حاصل فرمایید.

 

رزرو هتل ایران کیش

هتل بین المللی ایران کیش در شمار هتل های 5 ستاره این جزیره قرار دارد و در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش افتتاح شد. هتل ایران از دریا 20 دقیقه فاصله دارد. این هتل شامل 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. معماری و طراحی هتل ایران بسار زیبا و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که توجه بسیاری از گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های کیش متمایز می کند. ساخت این هتل هزینه ای بیشتر از 55 میلیارد تومان را در بر داشته است. طراحی هتل ایران کیش به گونه است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمامی طبقات و اتاق های این هتل بین المللی اینترنت رایگان برای مسافران تور کیش وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. 

امکانات هتل ایران کیش

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش، رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری۲۴ساعته، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و... . این هتل با ارائه بهترین امکانات سفری خوش و خاطره انگیز را برای شما میهمانان تور کیش به ارمغان می آورد.

جهت رزرو تور کیش باشماره زیر 41954 -021 تماس حاصل فرمایید.

 

مطالب مرتبط:

تور کیش تابستان 96 

تور کیش تیر 96 

تور کیش مرداد 96 

تور کیش شهریور 96

تور کیش پاییز 96 

تور کیش مهر 96 

تور کیش آبان 96

تور کیش آذر 96 

تور کیش زمستان 96

 

تور کیش نوروز 97 

تور کیش از شیراز

تور کیش از اصفهان

تور کیش از تبریز

تور کیش از مشهد

تور کیش از کرمانشاه

هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه ی کالی واقع شده است. این هتل دارای مساحت 760 متر مربع است و توسط باغ گیاه شناسی احاطه شده است. میهمانان تور آنتالیا میتوانند از فضای آرامش بخش باغ مرکبات و میوه های گرمسیری و گل های رنگارنگ آن لذت ببرند. هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای لوکس ، پارکینگ و اینترنت رایگان است. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون با ماهواره ، پارکت ،مبلمان ،حمام با جکوزی و مینی تریا می باشند. هتل تا بدر و ساحل دریای مرمر تنها پنج دقیقه فاصله دارد. همچنین از امتیازات دیگر هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکانهای تفریحی مانند دروازه هادریانوس ،کسیک مناره و پارک می باشد.

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا


هتل باروت همرا آنتالیا

 

 هتل باروت همرا آنتالیا 4 ستاره در ناحیه سیده آنتالیا قرار دارد. منطقه سیده یکی از مناطق دیدنی شهر آنتالیا است که دادرای آب و هوای خوبی است.از این  هتل شیک تا مراکز خرید سیده 12 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 65 کیلومتر و 75 کیلومتر تا مرکز شهر  آنتالیا فاصله دارد.هتل باروت همرا از 376 اتاق یک تخته ، دولوکس ، استاندارد ، خانوادگی و سوئیت مدرن تشکیل شده و طراحی و چیدمان اتاق ها از رنگ های گرم استفاده شده  است و در تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی رو به دریا ، تهویه کننده هوا و مینی بار می باشند.

امکانات هتل باروت همرا آنتالیا:

رستوران و بار،کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودک، محل کشیدن سیگار ،استخر سرباز، استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی، ماساژ، بیلیارد، اروبیک ، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، حمام ترکی، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری کودکان، لاندری، فروشگاه ،زمین گلف و... بصورت شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند.

جهت رزرو هتل باروت همرا ریزورت و سفارش  تور آنتالیا و پرواز آنتالیابا شماره 02188178815 تماس حاصل فرمایید.

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا (Latanya Palm Hotel Antalya) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد ، این هتل در مرکز شهر آنتالیا که به ترکیش ریورا معروف است بنا شده است و از این رو گردشگران تور آنتالیا می توانند به راحتی به تمامی نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا نمایند . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

امکانات هتل لاتانیا پالم آنتالیا :

رستوران و بار ، مرکز spa که شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و ...

هتل لاتانیا پالم آنتالیا


هتل کمر دریم آنتالیا

 

هتل کمر دریم 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد و تنها 250 متر از ساحل فاصله دارد.تنها 14 کیلومتر به شهر باستانی لیکیا پاسه لیس، 40 دقیقه با روستای ساحلی  Cirali،40 کیلومتر تا شهر آنتالیا، 22 کیلومتر تا شهر کمر و تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر فاصله دارد.هتل کمر در منطقه گردشگری کمر قرار دارد و یکی از پربازدید ترین مناطق آنتالیا است.هتل کمر دریم از 12 مارس 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا است.

امکانات اتاق ها

هتل کمر دارای 180 اتاق دارد و دیوارهای آن از رنگ های شاد استفاده شده و دارای طراحی و چیدمان مدرن می باشد.اتاق ها دارای کف پوش و حمام اختصاصی می باشد. در تمامی اتاق ها دارای خدماتی شامل تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، بالکن و... می باشد و مسافرلن تور آنتالیا در این اتاق ها احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل کمر دریم آنتالیا

استخر روباز و سرپوشیده، پارک کودکان، آبگرم، ساحل خصوصی، مینی بار استاندارد، مرکز SPA ، سونا ، تناسب اندام اتاق ترکی، ماساژ و...

صبحانه به سبک بوفه در هتل کمر رویای در دسترس است. شما می توانید غذاهای سنتی و بین المللی در رستوران بوفه میل کنید. از Wi-Fi در مناطق عمومی در دسترس است. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است.

شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954 -021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

 

 

هتل لارا هاردیانوس آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل لارا هاردیانوس آنتالیا :

با فرودگاه آنتالیا 9 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس تنها در فاصله 650 متری ساحل لارا واقع شده است .

امکانات هتل :

استخر در فضای باز ، استخر مخصوص کودکان ، رستوران ، از دیگر امکانات هتل می توان به زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، بیلیارد ، تنیس روی میز ، حمام ترکی ، سونا و اتاق ماساژ نام برد . اینترنت در تمامی نقاط هتل در دسترس است . 

 -لارا-هادریانوس.jpg

-لارا-هادریانوس1.jpg 

 امکانات اتاق ها :

هتل لارا هادریانوس دارای 132 اتاق ، اتاقهای هتل لارا هادریانوس همگی دارای بالکن ، تلویزیون ، گاو صندوق است .

امکانات هتل برای مسافرین کوچک :

 استخر مخصوص کودکان ، زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری دارد.

 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

  تور آنتالیا پاییز 96

  تور آنتالیا مهر 96 

تور آنتالیا آبان 96  

تور آنتالیا آذر 96 

تور آنتالیا زمستان 96

تور آنتالیا دی 96

تور آنتالیا بهمن 96

تور آنتالیا اسفند 96

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز