تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های 4 ستاره آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد و در منطقه ی کالی واقع شده است. این هتل دارای مساحت 760 متر مربع است و توسط باغ گیاه شناسی احاطه شده است. میهمانان تور آنتالیا میتوانند از فضای آرامش بخش باغ مرکبات و میوه های گرمسیری و گل های رنگارنگ آن لذت ببرند. هتل دارای امکاناتی از قبیل اتاقهای لوکس ، پارکینگ و اینترنت رایگان است. تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون با ماهواره ، پارکت ،مبلمان ،حمام با جکوزی و مینی تریا می باشند. هتل تا بدر و ساحل دریای مرمر تنها پنج دقیقه فاصله دارد. همچنین از امتیازات دیگر هتل برای گردشگران تور آنتالیا نزدیکی آن به مکانهای تفریحی مانند دروازه هادریانوس ،کسیک مناره و پارک می باشد.

هتل هادریانوس آنتالیا

هتل هادریانوس آنتالیا


هتل باروت همرا آنتالیا

 

 هتل باروت همرا آنتالیا 4 ستاره در ناحیه سیده آنتالیا قرار دارد. منطقه سیده یکی از مناطق دیدنی شهر آنتالیا است که دادرای آب و هوای خوبی است.از این  هتل شیک تا مراکز خرید سیده 12 کیلومتر ، تا فرودگاه بین المللی آنتالیا 65 کیلومتر و 75 کیلومتر تا مرکز شهر  آنتالیا فاصله دارد.هتل باروت همرا از 376 اتاق یک تخته ، دولوکس ، استاندارد ، خانوادگی و سوئیت مدرن تشکیل شده و طراحی و چیدمان اتاق ها از رنگ های گرم استفاده شده  است و در تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی رو به دریا ، تهویه کننده هوا و مینی بار می باشند.

امکانات هتل باروت همرا آنتالیا:

رستوران و بار،کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، نگهداری از کودک، محل کشیدن سیگار ،استخر سرباز، استخر سرپوشیده،سونا،جکوزی، ماساژ، بیلیارد، اروبیک ، سالن بدنسازی، سالن کنفرانس، حمام ترکی، آرایشگاه، زمین تنیس، محل نگهداری کودکان، لاندری، فروشگاه ،زمین گلف و... بصورت شبانه روز آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا می باشند.

جهت رزرو هتل باروت همرا ریزورت و سفارش  تور آنتالیا و پرواز آنتالیابا شماره 02188178815 تماس حاصل فرمایید.

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا

هتل لاتانیا پالم آنتالیا (Latanya Palm Hotel Antalya) در شمار هتل های 4 ستاره آنتالیا قرار دارد ، این هتل در مرکز شهر آنتالیا که به ترکیش ریورا معروف است بنا شده است و از این رو گردشگران تور آنتالیا می توانند به راحتی به تمامی نقاط مختلف شهر دسترسی پیدا نمایند . ساعت تحویل و تخلیه اتاق ها به ترتیب ساعت 14 و 12 است.

امکانات هتل لاتانیا پالم آنتالیا :

رستوران و بار ، مرکز spa که شامل باشگاه تناسب اندام، سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و استخر روباز و ...

هتل لاتانیا پالم آنتالیا


هتل کمر دریم آنتالیا

 

هتل کمر دریم 4 ستاره در منطقه کمر آنتالیا قرار دارد و تنها 250 متر از ساحل فاصله دارد.تنها 14 کیلومتر به شهر باستانی لیکیا پاسه لیس، 40 دقیقه با روستای ساحلی  Cirali،40 کیلومتر تا شهر آنتالیا، 22 کیلومتر تا شهر کمر و تا فرودگاه آنتالیا 55 کیلومتر فاصله دارد.هتل کمر در منطقه گردشگری کمر قرار دارد و یکی از پربازدید ترین مناطق آنتالیا است.هتل کمر دریم از 12 مارس 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور آنتالیا است.

امکانات اتاق ها

هتل کمر دارای 180 اتاق دارد و دیوارهای آن از رنگ های شاد استفاده شده و دارای طراحی و چیدمان مدرن می باشد.اتاق ها دارای کف پوش و حمام اختصاصی می باشد. در تمامی اتاق ها دارای خدماتی شامل تلویزیون، تهویه مطبوع، مینی بار، بالکن و... می باشد و مسافرلن تور آنتالیا در این اتاق ها احساس آرامش می کنند.

امکانات هتل کمر دریم آنتالیا

استخر روباز و سرپوشیده، پارک کودکان، آبگرم، ساحل خصوصی، مینی بار استاندارد، مرکز SPA ، سونا ، تناسب اندام اتاق ترکی، ماساژ و...

صبحانه به سبک بوفه در هتل کمر رویای در دسترس است. شما می توانید غذاهای سنتی و بین المللی در رستوران بوفه میل کنید. از Wi-Fi در مناطق عمومی در دسترس است. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است.

شما میهمانان گرامی تور آنتالیا می توانید با همکاران ما در بخش رزرواسیون از طریق تلفن  41954 -021  تماس حاصل نموده و در خواست خود را مطرح نمایید.

 

 

 

هتل لارا هاردیانوس آنتالیا

موقعیت جغرافیایی هتل لارا هاردیانوس آنتالیا :

با فرودگاه آنتالیا 9 کیلومتر و با مرکز شهر آنتالیا 11 کیلومتر فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس تنها در فاصله 650 متری ساحل لارا واقع شده است .

امکانات هتل :

استخر در فضای باز ، استخر مخصوص کودکان ، رستوران ، از دیگر امکانات هتل می توان به زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری ، بیلیارد ، تنیس روی میز ، حمام ترکی ، سونا و اتاق ماساژ نام برد . اینترنت در تمامی نقاط هتل در دسترس است . 

 -لارا-هادریانوس.jpg

-لارا-هادریانوس1.jpg 

 امکانات اتاق ها :

هتل لارا هادریانوس دارای 132 اتاق ، اتاقهای هتل لارا هادریانوس همگی دارای بالکن ، تلویزیون ، گاو صندوق است .

امکانات هتل برای مسافرین کوچک :

 استخر مخصوص کودکان ، زمین بازی کودکان ، اتاق بازیهای کامپیوتری دارد.

 

مطالب مرتبط:

  تور آنتالیا تابستان 96

تور آنتالیا تیر 96  

تور آنتالیا مرداد 96   

تور آنتالیا شهریور 96  

  تور آنتالیا پاییز 96

  تور آنتالیا مهر 96 

تور آنتالیا آبان 96  

تور آنتالیا آذر 96 

تور آنتالیا زمستان 96

تور آنتالیا دی 96

تور آنتالیا بهمن 96

تور آنتالیا اسفند 96

تور آنتالیا نوروز 97  

تور آنتالیا از شیراز

تور آنتالیا از اصفهان

تور آنتالیا از مشهد

تور آنتالیا از کرمانشاه

تور آنتالیا از تبریز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.