تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های 5 ستاره دبی

رزرو هتل جمیرا تاور امارات دبی

 

 

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai5.jpg

 

هتل جمیرا تاور امارات دبی 5 ستاره در خیابان پرتردد شیخ زائد دبی واقع شده است.از هتل جمیرا با ماشین تا دبی مال فاصله کوتاهی دارد.هتل جمیرا تاور امارات برند جایزه اقامت زیبایی شده است.مسافران تور دبی دسترسی نامحدود به پارک آبی وایلد وادی و ساحل خصوصی دارند.هتل جمیرا در سال 2009 مفتخر به کسب جایزه بهترین هتل اداری در خاورمیانه و در دبی گشته است.هتل جمیرا تاور موقعیت بسیار عالی دارد و به مراکز اصلی‌ خرید دبی و برج الخلیفه و بزرگترین مرکز خرید جهان با هزاران بوتیک و برند بی‌ نظیر جهانی‌ و قیمت‌های مناسب از ویژگی های بسیار عالی این هتل هستند.فاصله هتل تا فرودگاه 8 کیلومتر است و مسافت کوتاهی تا ایستگاه مترو دارد.هتل جمیرا از 400 اتاق و سوئیت زیبا تشکیل شده است و در تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر مبله، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار،حمام لوکس، مبل های مخمل و... اتاقها دارای طراحی و چیدمان مدرن و لوکس می باشد و از رنگ های گرم و شاد استفاده شده است و مسافران تور دبی در این هتل احساس راحتی می کنند.این هتل از مسافران تور دبی خود از تاریخ 21 دسامبر 2009 آماده پذیرایی است.

 

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai8.jpg

 

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai1.jpg

امکانات هتل جمیرا تاور امارات دبی

 

رستوران ها و کافه ها انواع غذاهای اصیل لبنانی، معاصر بریتانیا، ژاپنی، ایتالیایی و مدرن است.

آبگرم ویژه آقایان و بانوان، استخر، ساحل اختصاصی،۲ مرکز سلامتی، حمام آفتاب، اتوبوس و دسترسی قابل تمجید به پارک آبی  Wild Wadi و دسترسی خصوصی به ساحل اشاره کرد.

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai4.jpg

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai2.jpg

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai3.jpg

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai6.jpg

Jumeirah-Emirates-Towers-Dubai7.jpg

جهت رزرو و اطلاعات بیشتر از تور دبی  با شماره 41954 /88178815 -021 تماس حاصل نمایید.

رزرو هتل الغریر ریحان دبی

 

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai.jpg

 

هتل الغریر ریحان دبی توسط روتانا یه محل اقامتی بزرگ در دبی است.الغریر یک قسمت را برای خرید خانه و قسمت دیگر آن رستوران هایی  با انواع غذاهای فرنگی است.این هتل 5 ستاره محلی مناسب برای لذت بردن از مکانه های گردشگری شهر دبی از جمله طلا، ادویه سوق، روستای میراث دبی و نهر دبی واقه در قلب شهر دبی است.شما می توانید با استفاده مترو به دیگر نقاط شهر دبی بروید.با یک پیاده روی کوتاه می توانید به ایستگاه مترو اتحادیه بروید.این 4 ایستگاه مترو دور از فرودگاه بین المللی دبی، مرکز تجاری جهانی دبی و بهداشت و درمان شهر دبی است.این هتل از 6 دسامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور دبیاست.

امکانات هتل الغریر ریحان دبی

هتل الغریر یکی از بزرگترین مجتمع های دبی است که 428 اتاق و سوئیت لوکس به مسافران تور دبی ارائه می دهد. همچنین باشگاه روتانا متفرقه در طبقه 18 که مزایای اضافی به مهمانان باشگاه فراهم می کند.در ضیافت ها و کنفرانس مکان مناسبی را برای جلسات، رویدادها و جشن ارائه می دهد.بهترین آبگرم در دبی در طبقه 5 این هتل است.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai1.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai5.jpg

مرکز تفریحی کودکان، خدمات شاتل، زمین گلف و قایق بادبانی در محیط داخلی هتل الغریر لذت ببرید.سوپر مارکت های بین المللی به هتل دسترسی دارد.یک مسجد در نزدیکی این هتل است و به مراکز خرید دسترسی راحتی دارد.

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai7.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai8.jpg

Al-Ghurair_-Rayhaan-by-Rotana-dubai6.jpg

 

 

رزرو هتل گرند حیات دبی

 

 

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel.jpg

هتل گرند حیات دبی 5 ستاره در منطقه شیخ زائد دبی قرار دارد. از این  هتل لوکس تا زمین گلف کریک گلف اند یاچ کلاب 2 کیلومتر، برج خلیفه و مرکز خرید دبی با ماشین 15 دقیقه و تا مرکز خرید وافی 15 دقیقه فاصله دارد.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel3.jpg

امکانان اتاق ها

این هتل از 674 اتاق تشکیل شده و تمامی اتاق ها مشرف به باغ و استخر هستند و دارای خدماتی نظیر ، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار ، حمام لوکس و دارای چیدمان و دکوراسیون به سبک سنتی عربی نیز می باشد.مسافران تور دبی در این اتاق ها احساس راحتی می کنند.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel5.jpg

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel6.jpg

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel4.jpg

امکانات تفریحی

13 رستوران و کافب شاپ دارد که در تمامی رستوران ها انواع غذاهای هندی، ژاپنی و سنگاپوری لذت ببرند

سونا و جکوزی، استخر سرباز، حمام آفتاب، استخر سرپوشیده و استخر کودکان، مرکز تناسب اندام، آکادمی تنیس دبی، کلوب کودکان، مرکز آبگرم و باشگاه آهاسیس و... در اختیار گردشگران تور دبی قرار می دهد.

Dubai-Grand-Hyatt-Hotel2.jpg

 

رزرو هتل سنت رجیس دبی

 

The_St-Regis-Dubai.jpg

هتل سنت رجیس دبی 5 ستاره در خیابان شیخ زائد دبی واقع شده است.این هتل دارای سکوی فرود هلیکوپتر می باشد.این هتل دارای وای فای رایگان در سراسر هتل است. آبنمای دبی، برج خلیفه دبی مال و کمتر از 10 دقیقه از خیابان رجیس، تا فرودگاه بین المللی 13 کیلومتر، تامرکز تجاری 10 دقیقه و برج خلیفه فاصله دارد. هتل سنت رجیس دبی از تاریخ 19 نوامبر 2015 آماده پذیرایی از مسافران تور دبی است.

The_St-Regis-Dubai2.jpg

امکانات اتاق ها

هتل سنت رجیس دبی از 234 اتاق گرند لوکس ، لوکس ، اکزکیوتیو ، سوییت ، سوییت امپراتوری و سوییت رویال تشکیل شده است.همه اتاق ها و سوئیت در خیابان رجیس هستند و به زیبایی تزئین شده است.اتاق ها شامل یک تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، پیاده روی در گنجه و یک حمام بزرگ است.

The_St-Regis-Dubai1.jpg

The_St-Regis-Dubai4.jpg

 

امکانات هتل سنت رجیس دبی

 

بوفه ، ۸ رستوران ، بیلیارد ، پذیرش ۲۴ ساعته ، صرافی ، تحویل چمدان،  صندوق امانات ، اتاق های بدون سیگار ، آسانسور ، تهویه هوا ، درمانگاه ۲۴ ساعته ، شاتل برای فرودگاه ، شاتل برای مجتمع های تجاری ، پارکینگ ، کلوپ شبانه ، بار ، اینترنت ، هلیکوپتر خصوصی ، باشگاه سلامت ،8 اتاق جلسه و ...

تور دبی بهترین انتخاب برای مسافرانی که قصد سفر به این شهر و اقامت در هتل 5 ستاره لوکس را دارند می باشد. با انتخاب توردبی بهترین سفر خود را تجربه کنید.

The_St-Regis-Dubai5.jpg

The_St-Regis-Dubai7.jpg

The_St-Regis-Dubai8.jpg

 

رزرو هتل جمیرا کریک ساید دبی

 

Jumeirah-Creekside-Hotel.jpg

هتل جمیرا کریک ساید دبی 5 ستاره لوکس دارای امکانات رفاهی مدرن است.با اقامت در این هتل امکان دسترسی به پارک وایلد وادی و ساحل جمیرا خصوصی به زعبیل دارید.هتل جمیرا کریک ساید دبی از مرکز دیره و فرودگاه بین المللی 5 دقیقه و بازار سنتی طلا تنها 15 دقیقه فاصله دارد.این هتل از 28 می 2012 آماده پذیرایی از گردشگران تور دبی است.

Jumeirah-Creekside-Hotel4.jpg

امکانات اتاق ها

Jumeirah-Creekside-Hotel8.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel7.jpg

این هتل لوکس 292 اتاق و سوئیت مناسب  دارد و هر اتاق شامل یک تلویزیون صفحه تخت، یک میز و یک مینی بار افتخاری با نوشابه است و اتاق ها دارای طراحی و چیدمان منحصر به فرد است.یک سرویس رایگان واگن برقی روزانه برای رفتن به امکانات رفاهی وجود دارد.

Jumeirah-Creekside-Hotel1.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel6.jpg

 

امکانات هتل جمیرا کریک ساید دبی

از ویژگی های این هتل 2 استخر روباز، 5 رستوران در سطح جهانی،سالن کنفرانس، سالن بدنسازی و آبگرم است.در طول اقامت همه وسایل و اتاق شامل دسترسی نامحدود افتخاری به پارک وایلد وادی دارید.

Jumeirah-Creekside-Hotel9.jpg

Jumeirah-Creekside-Hotel10.jpg

رستوران هتل ارائه طیف گسترده ای از لذت های بین المللی است و در رستوران بین المللی همراه با موسیقی زنده غذا را سرو می کنند.

Jumeirah-Creekside-Hotel5.jpg

 

میهمانان تور دبی در اسپا با 14 اتاق درمانو ورزشگاه دولتی، با چهار زمین تنیس و دو اسکواش بازگشایی کردند.این هتل 10 دقیقه با زمین گلف دبی فاصله دارد.

Jumeirah-Creekside-Hotel2.jpg

 

 

مطالب مرتبط:                      

تور دبی تابستان 96

تور دبی تیر 96

تور دبی مرداد 96 

تور دبی شهریور 96 

تور دبی پاییز 96

تور دبی مهر 96

تور دبی آبان 96 

تور دبی آذر 96 

تور دبی زمستان 96 

تور دبی دی 96 

تور دبی بهمن 96

تور دبی اسفند 96 

 تور دبی نوروز 97 

تور دبی از شیراز

تور دبی از تبریز

تور دبی از اصفهان

تور دبی از کرمانشاه

 تور دبی از مشهد

                                

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.