تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

هتل های 5 ستاره باکو

هتل فور سیزنز باکو  

 

 

هتل فورسیزنز باکو مشرف به منطقه دریای خزر و در منطقه قدیمی شهر باکو قرار دارد و نزدیک به کاخ شروان شاهان است. هتل فورسیزنز باکو رتبه اول در میان هتل های رمانتیک و مجلل دارد.از مرکز خرید پارک بلوار تنها 2 دقیقه، بندر باکو 6 دقیقه و موزه هنر آذربایجان 5 دقیقه با هتل فور سیزنز باکو فاصله دارد. فرودگاه بین المللی حیدر علی اف نیز ۳۰ کیلومتر با هتل فاصله داشته و سرویس شاتل در صورت درخواست ارائه می گردد.این هتل از 171 اتاق تشکیل شده است که شامل  دلوکس دبل، دلوکس کینگ، اداری، سوئیت پرمیر، سوئیت پرزیدنتال، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه می باشند. اتاقها دارای تهویه مطبوع است و هر اتاق بزرگ و روشن است . تمامی اتاق ها دارای طرحی و چیدمان شیک و مدرن است.تمامی اتاق ها دارای خدماتی نظیر تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی با پانل های سنگ مرمر و دوش نصب شده است. مسافران تور باکو در این اتاق ها احساس آرامش می کنند. هتل فور سیزنز باکو از 11 دسامبر 2012 آماده پذیرایی از مسافران تور باکو است.

امکانات هتل فور سیزنز باکو

این هتل 5 ستاره دارای یک رستوران و سالن، بار، استخر سرپوشیده، تراس، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، مرکز خرید است. در رستوران غذاهای ایتالیایی و دریایی خدمت کرده است. شما گردشگران عزیز می توانید نوشیدنی آرامش بخش را می توان در سالن پیازا را لذت ببرید. طیف وسیعی از درمان های زیبایی در مرکز هتل که ارایه گردیده از آنها میتوان به حمام ترکی، سونا و ماساژ اشاره کرد. میهمانان تور باکو همچنین می توانند در استخر هتل مشغول به شنا شده و در مرکز تناسب اندام تمرین کنند.

استخر هتل فور سیزنز باکو

سالن جلسه هتل فور سیزنز باکو



 رستوران هتل فور سیزنز باکو

هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو 

هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو 5 ستاره در قلب شهر باکو در میدان آزادی و نزدیک به مراکز خرید، سرگرمی و کسب و کار واقع شده است.مناطق اصلی باکو همه در یک پیاده روی 5 دقیقه از هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو فاصله دارند.این هتل لوکس دارای 237 اتاق مدرن که در تمامی اتاق های بزرگ دارای تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت، آی پاد، میز کار لپ تاپ و گاوصندوق است.میهمان تور باکو می توانند از  حمام، دوش، تنپوش و دمپایی در حمام های لوکس این هتل استفاده کنند.در رستوران هتل می توانید از وای فای رایگان استفاده کنید.در تمام طول روز کافه هتل بزای صرف صبحانه، نهار و شام باز است.طیف وسیعی از صبحانه و غذاهای کبابی در این رستوران سرو می شود.رستوران اورور نرو انواع غذاهای ایتالیایی و انواع نوشیدنی و تنقلات عالی را سرو می کند و میهمانان تور باکو می توانند از میل کردن آن لذت ببرند و یا می توانید در بار هتل از نوشیدنی لذت ببرید. فاصله هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو تا ایستگاه مرکزی باکو به صورت ۱۰ دقیقه  پیاده روی و تا فرودگاه بین‌المللی باکو با خودرو ۳۰ فاصله است.از هتل با پیاده روی 5 دقیقه ای به مراکز تفریحی، تجاری و اداری فاصله دارد.این هتل از تاریخ 11 نوامبر 2011 آماده استقبال از میهمانان تور باکو است.

لابی هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

اتاق هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

امکانات هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

استخر سرپوشیده با دیدگاه پانورما از دریای خزر، سونا و جکوزی، سالن بدنسازی 24 ساعته، رستوران، رستوران آل آکارت، بار، صرافی، خشکشویی،مراکز خرید، سالن نشست و... در اختیار مسافران تور باکو قرار می دهد.

بار هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

اتاق نشست هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

رستوران هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

استخر هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

سالن بدنسازی هتل جی دبلیو ماریوت ابشرون باکو

برای خرید و رزرو بلیط تور باکو و جهت اطلاع از قیمت ها با شماره  41954 -021  تماس حاصل فرمایید. 

هتل های 4 ستاره مشهد

هتل زمرد مشهد

_زمرد.jpg

_زمرد_4.jpg

هتل 4 ستاره زمرد مشهد واقع در بهترین نقطه نزدیک به حرم مطهر رضوی است . هتل زمرد مشهد ، در کنار گنبد طلایی حرم مطهر خودنمایی می کند که با طراحی منحصر به فرد و با فاصله زمانی چند دقیقه ای اش از حرم مطهر شرایط بسیار مناسبی را برای میهمانان عزیزش فراهم آورده است.مراکز خرید مشهد در فاصله 8 دقیقه ای از این هتل قرار دارد. در این هتل 3 آسانسور وجود دارد. این هتل 6 طبقه می باشد.

_زمرد1.jpg

_زمرد4.jpg

_زمرد5.jpg

امکانات هتل زمرد مشهد:

لابی بسیار زیبا و دلنشین ، کافی شاپ ، و سالن کنفرانس جهت دوره های آموزشی، جلسات مدیریتی و مذاکرات تجاری و حقوقی و بین المللی ، رستوران : تنوع و کیفیت طبخ فوق العاده غذاهای ایرانی و فرنگی متناسب باذائقه متنوع در این فضای با شکوه خاطره های فراموش نشدنی را برای مسافران تور مشهد به همراه خواهد داشت.هتل 4 ستاره سینور مشهد :

هتل 4 ستاره سینور مشهد در خیابان 17 شهریور مشهد احداث شده است. این هتل 20 طبقه در مجموع از 300 اتاق تشکیل شده است. حرم مطهر رضوی در فاصله 1000 متری از این هتل قرار گرفته است. بازار رضا مشهد در مجاورت هتل واقع شده است.  فرودگاه مشهد 4 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. اینترنت هتل به صورت رایگان می باشد.هتل سینور از مسافران تور مشهد خود به خوبی پذیرایی می کند.

cnoor.jpg

_سینور_2.jpg

امکانات هتل سینور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی،  روم سرویس، کافی شاپ، صندوق امانات، اعلام حریق، فضای سبز، نمازخانه، فروشگاه،کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت رایگان در لابی و واحد،  آسانسور، لاندری، تاکسی سرویس،ماهواره و...

_سینور_3.jpg

_سینور_4.jpg

 

 هتل 4 ستاره فردوس مشهد:

هتل 4 ستاره فردوس مشهد در سال 1388 در خیابان امام رضا (ع) احداث شده است. هتل فردوس مشهد در فاصله 300 متری حرم مطهر واقع شده است. این هتل در 8 طبقه ساخته شده است. در این هتل یک سالن کنفرانس با ظرفیت 16 نفر در نظر گرفته شده است.این هتل خدمات خوبی را برای میهمانان تور مشهد خود ارائه می دهد.

_فردوس1.jpg

_فردوس3.jpg

امکانات هتل فردوس مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، اینترنت در لابی، ماهواره، پارکینگ اختصاصی،  گشت درون شهری و برون شهری، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، نمازخانه، آسانسور، خدمات خانه داری،تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی و...

_فردوس4.jpg


هتل 4 ستاره میثاق مشهد :

هتل 4 ستاره میثاق مشهد در زمینی به مساحت 26000 متر مربع و در مسیر ییلاقات و جاذبه های طبیعی و فاصله ای کوتاه تا محل نمایشگاه بین المللی خراسان احداث شده است. این هتل در مجموع 90 اتاق و سوییت دارد. این هتل در بلوار وکیل آباد قرار دارد. هتل 60 دقیقه به صورت سواره با حرم مطهر فاصله دارد. همچنین فاصله آن با فرودگاه 45 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن 40 دقیقه می باشد.

_میثاق1.jpg

_میثاق2.jpg

امکانات هتل میثاق مشهد برای مسافران تور مشهد:
رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت در واحد و لابی، ترانسفر رایگان فرودگاه، کافی شاپ، نمازخانه، بیلیارد، لابی، چایخانه، جکوزی، آسانسور، گشت درون شهری و برون شهری، سالن کنفرانس، پارکینگ اختصاصی، کافی نت، سونا، سرویس حرم، تاکسی سرویس، ماهواره، سالن ورزشی، استخر، خدمات خانه داری، گیم نت و...

_میثاق3.jpg

_میثاق4.JPG


هتل 4 ستاره نیایش مشهد :

هتل 4 ستاره نیایش مشهد در خیابان آزادی مشهد احداث شده است. فاصله این هتل با حرم مطهر 8 دقیقه فاصله دارد. فرودگاه مشهد در فاصله 20 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است. ایستگاه راه آهن نیز 20 دقیقه با این هتل فاصله دارد.هتل نیایش مشهد میزبان خوبی برای مسافران تور مشهد است.

_نیایش_مشهد2.jpg

_نیایش_مشهد3.jpg

امکانات هتل نیایش مشهد برای مسافران تور مشهد:

آسانسور، سرویس حرم، اینترنت،  سونا، صرافی، ماهواره، تاکسی سرویس، پارکینگ، تهویه، خشکشویی، لباسشویی، رستوران، پذیرش شبانه روزی، سالن بدنسازی،روم سرویس، صندوق امانات، مرکز خرید و...

_نیایش_مشهد4.jpg

هتل های 5 ستاره مشهد

هتل بین المللی کوثر ناب مشهد در زمینی به مساحت حدود ۳۶۸۶ متر مربع و در یکی از بهترین مناطق مشهد و در حاشیه بلوار تازه تاسیس امیرالمومنین(ع)  و به صورت ۴ نبش واقع شده است.این هتل در مجمع از 51 اتاق تشکیل شده است. این هتل در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. حرم مطهر 10 دقیقه و فرودگاه مشهد 30 دقیقه باااین هتل فاصله دارد.امکان اقامت حدود ۲۱۰ نفردر یک شب تنوع در متراژ واحدهای تجاری از ۱۲ مترمربع تا ۳۲ مترمربع استفاده از مصالح درجه یک داخلی وخارجی از دیگر خصیصه های بارز برج کوثر ناب می باشد.

امکانات هتل کوثر ناب مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، اینترنت رایگان در لابی و اتاق، آسانسور، لابی، لاندری، روم سرویس، ماهواره، صندوق امانات، اعلام حرق، کافی شاپ ,مجهز به ماشین لباسشویی,ظرفشویی و مایکروفر و...


هتل پارس مشهد :

هتل 5 ستاره پارس مشهد در زمان زمینی به مساحت  5 هکتار در غرب شهر و در حاشیه بلوار وکیل آباد احداث و در سال 1382 افتتاح شده است.در سال 1388 به جهت ایجاد رفاه میهمانان و زائرین و مجاورین امام رضا (عدر کنار دریاچه طرح ایجاد رستوران سنتی وشربت خانه ایرانی و پارک بازی کودکان ارائه و در ظرف مدت بسیار کوتاهی به بهره برداری رسید. این هتل در مجموع از 228 اتاق تشکیل شده است. فاصله بسیار نزدیک با نمایشگاه بین المللی مشهد و ییلاقات تفریحی طرقبه و شاندیز از ویژگی های این هتل می باشد.

_پارس_مشهد.JPG

Pars2.JPG

امکانات هتل پارس مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، فروشگاه، پارکینگ، آسانسور، آرایشگاه، صندوق امانات، لابی، چایخانه تابستانی، صبحانه در اتاق، نمازخانه، اتاق عقد، بانک، آتلیه عکاسی، سالن همایش، آمفی تئاتر، امکانات جلسه و ضیافت، سالن بدنسازی، باشگاه ماهیگیری، استخر، اسپا، سونا، جکوزی، استخر کودکان، دارت، زمین تنیس، اسکواش، بیلیارد، ماساژ، اینترنت و...

Pars3.jpg

Pars4.jpg


هتل پردیسان مشهد

هتل 5 ستاره پردیسان مشهد در در زمینی به مساحت 33000 مترمربع احداث شده است. دارای 5 رستوران مجلل و مدرن با ظرفیت 600 نفر با خدماتی در سطح استاندارد می باشد.هتل در حاشیه بزرگراه کلانتری، یکی از شاه راه های اصلی مشهد واقع شده است. این هتل در مجموع  162 اتاق دارد. از امکانات هتل می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی و  20 درصد تخفیف سالن بیلیارد و زمین تنیس اشاره کرد.

_پردیسان_مشهد1.jpg

_پردیسان_مشهد2.jpg

امکانات هتل پردیسان مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، لابی، آسانسور، چایخانه،  استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، لاندری، تاکسی سرویس، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس،فروشگاه، آرایشگاه، ماهواره، صندوق امانات، خودپرداز، نمازخانه، اعلام حریق، باشگاه بیلیارد و...

_پردیسان_مشهد3.jpg

_پردیسان_مشهد4.jpg


هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد :

هتل 5 ستاره بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است. این هتل در سال 1389 در زمینی به مساحت70000 متر مربع احداث شده است.فاصله این هتل تا حرم 5 دقیقه می باشد. این هتل 20 طبقه 610 واحد اقامتی در تیپ های انواع آپارتمان های رویال، سوئیت، کانکت، امپریال سوئیت، پرنسس سوئیت، پرزیدنت سوئیت، دبل، سینگل دارد.برای رزرو تور مشهد با آژانس مسافرتی سالی گشت تماس بگیرید.

_قصرطلایی1.jpg

_قصرطلایی2.jpg

امکانات هتل قصر طلایی مشهد برای میهمانان تور مشهد:

رستوران، لابی، کافی شاپ، اینترنت وایرلس، صندوق امانات، سرویس حرم، سونا، پارکینگ اختصاصی، نمازخانه، پارک کودکان، تاکسی سرویس، گشت، سالن ورزشی، استخر، بیلیارد، آسانسور، جکوزی، ترانسفر رایگان فرودگاه، چایخانه در بام، صبحانه، کافی نت، گیم نت، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس، خدمات خانه داری، فروشگاه و...

_قصرطلایی3.jpg

_قصرطلایی4.jpg


هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد:

هتل 5 ستاره مدینه الرضا مشهد در آستانه ورود به حریم مجموعه رضوی احداث شده به صورتی که با حرم مطهر امام رضا فقط 150 متر فاصله دارد. این هتل در مجموع از 400 اتاق و سوئیت متنوع تشکیل شده است. همچنین هتل با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد 25 دقیقه و با مرکز شهر فقط 10 دقیقه فاصله دارد.مسافران برای رزرو تور مشهد می توانند با آژانس سالی گشت تماس بگیرند.

_مدینه_1.jpg

_مدینه_3.jpg

امکانات هتل مدینه الرضا مشهدبرای مسافران تور مشهد:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، ترانسفر فرودگاهی، سالن همایش و آمفی تئاتر، آسانسور، کافی شاپ،صندوق امانات، مرکز خرید، تهویه، اینترنت پر سرعت رایگان، رستوران گردان، انبار بار و چمدان،باند هلی کوپتر، آرایشگاه، دستگاه خودپرداز، سرویس نگه داری از کودک، چهار طبقه پارکینگ استخرسرپوشیده و روباز، سونا، جکوزی، سالن تنیس، میز بیلیارد، سالن بدنسازی، کتابخانه، کافی نت، نماز خانه، لاندری، کلید الکترونیکی،  خدمات خانه داری، خدمات تعمیر لباس، کپی و فکس، خدمات شستشوی لباس، صرافی و...

_مدینه4.JPG

هتل های 4 ستاره ارمنستان

هتل یوروپ ارمنستان

هتل یوروپ ارمنستان واقع در مرکز سنت پترزبورگ در نزدیکی اکثر سفارتخانه ها و شرکت ها، و در فاصله 10 دقیقه ای از  فرودگاه بین المللی زوارتنوتس در سال 2003 و در مجموع 47 اتاق شاخته شده است  و جز بهترین هتل های 4 ستاره ارمنستان می باشد. اتاق های هتل44 ستاره یوروپ ایروان دارای تلویزیون کابلی، دو خط تلفن مستقیم ، دسترسی به اینترنت، سشوار، مینی بار و حسگرها آتش، کنترل آب و هوا فردی می باشد.این هتل با ۳۴ اتاق دو نفره، ۱۰ اتاق یک نفره، دو سوئیت جوانان و یک سوئیت لوکس و کادری مجرب  و کار ازموده  و مسلط به چند زبان در تمام شبانه روز اماده خدمات دهی و پذیرایی به میهمانان عزیز تور ارمنستان می باشند.

 

 

امکانات هتل یوروپ ارمنستان :

این هتل 4 ستاره ارمنستان دارای ستوران، پذیرش 24 ساعته، سونا، خدمات حمل و نقل فرودگاه، مجهز به سیستم تهویه، خدمات حمل و نقل فرودگاه، تخت مخصوص آفتاب، اینترنت وایرلس، مینی بار، سشوار، حسگر آتش، ماساژ، سونا،مرکز تناسب اندام، خشکشویی، پرستار کودک، مرکز تناسب اندام،امکانات اتاق کنفرانس، پارکینگ رایگان و... برای مسافران محترم تور ارمنستان  می باشد.


هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان از جمله هتل های خوب و با کیفیت هتل های 4 ستاره ارمنستان با طراحی و چیدمانی زیبا با خدمه های مهربان و مهمان نواز می باشند. این هتل دارای فروشگاه های مختلفی می باشد که گردشگران تور ارمنستان می توانند سوغات و یا مایحتاج خود را تهیه کنند . 

 

 

امکانات هتل آویا ترانس ارمنستان :

این هتل برای میهمانان تور ارمنستان خدماتی از قبیل ماساژ درمانی ، صرافی، اتاق جلسه مجهز،خشک شویی و لباسشویی و اتوکشی می باشد همچنین هتل برنامه گردش را برای مسافران نیز تدارک می بیند ، مسافران تور ارمنستان بعد از گشت و گذار در شهر و یک روز کاری به رستوران هتل بروند و از خوردن انواع غذاهای لذیذ لذت ببرند.

 

 

.

 

هتل متروپل ایروان ارمنستان

هتل متروپل ایروان ارمنستان از جمله هتل های لوکس و بسیار خوب ارمنستان واقع در  قلب شهر و منطقه‌ای آرام با دسترسی عالی به فرودگاه می باشد. این هتل  با طراحی و معماری زیبا و خاص خود و طراحی زیبا فضاهای داخلی مورد علاقه بسیاری از گردشگران تور ارمنستان واقع شده است.اتاق های هتل متروپل ایروان ارمنستان مجهز به امکاناتی از قبیل تلویزیون ماهواره‌ای، تهویه مطبوع، گاو صندوق، قهوه و چای ساز، سشوار، یخچال و بالکن می باشد.

 

 

امکانات هتل متروپل ایروان ارمنستان :

این هتل به امکاناتی از قبیل مرکز ورزشی،‌ سولاریوم ، مرکز ابگرم، صرافی واستخر روباز،سونا ، استخر سر پوشیده،مرکز بدنسازی،خشکشویی ،صبحانه در اتاق،اتو کشی،صرافی ، فکس و کپی،رستوران، فروشگاه در هتل،تهویه ، تریا،گرمایش،سرویس ایاب و ذهاب برای مسافران تور ارمنستان مجهز می باشد.

 

 

 جهت اطلاع از تور ارمنستان با شماره 88178815-021 تماس حاصل فرمایید.

هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان

هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان در شمار هتل های خوب 4 ستاره ارمنستان و در فاصله 2 دقیقه ای از موزه ماتناداران و 7 دقیقه ای ازخانه اپرا و خانه-موزه خاکاتوریان Khacaturian و در فاصله 15 دقیقه ای با ماشین تا فرودگاه بین المللیZvartnots و 10 دقیقه ای تا ایستگاه قطار می باشد. موقعیت بسیار عالی هتل به خاطر فاصله یک کیلومتری تا مرکز شهر مهمانان تور ارمنستان را از دسترسی سریع و راحت به تمام نقاط دیدنی شهر ایروان ارمنستان مطمئن می سازد. این هتل دارای 77 اتاق در 5 طبقه که همگی مجهز به امکاناتی همچون تهویه مطبوع ، مینی بار ، تلویزیون فلت ، کتری برقی ، حمام خصوصی بهمراه سشوار و ... تجربه اقامتی دلچسب را برای میهمانان تور ارمنستان مهیا می سازد.

 

 

امکانات هتل امپریال پالاس ایروان ارمنستان :

در رستوران این هتل برای گردشگران تور ارمنستان خود انواع غذاهای اروپایی و آمریکایی و خوراکهای مخصوص گیاهخواران سرو می کنند و همچنین در صورت خواست میهمانان دارای منوی رژیمی می باشد.همچنین بوفه صبحانه هتل نیز هرروزه آماده پذیرایی و خدمت رسانی به شما مهمانان عزیز تور ارمنستان می باشد.هتل داریا خدمات رفاهی همچون بار،باغ ،تراس،کافه فضای باز، تاکسی سرویس ، امکان اجاره ماشین، مرکز تناسب اندام ،ماساژ،خانه داری روزانه،پذیرش 24 ساعته،خدمات ارزی،خدمات پرستاری کودک ،خدمات خشکشویی و لباسشویی ،سیستم گرمایشی ، تهویه مطبوع، ممنوعیت کشیدن سیگار در تمامی فضاهای هتل و اتاقها ،محل مخصوص سیگار کشیدن ، پارکینگ خصوصی رایگان ( با رزرو قبلی ) ، فروشگاه سوغات ،wifi رایگان، شاتل فرودگاه و ... . همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع می باشد .

جهت اطلاعات بیشتر از تورهای ارمنستان و قیمت با ما تماس حاصل نمایید.

 هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

هتل دیاموند هاوس ایروان در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار دارد و فاصله این هتل 4 ستاره تا ایستگاه متروی میدان جمهموری و خانه اپرا فاصله کوتاهی دارد. از هتل تا ایستگاه قطار 10 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر فاصله دارد.این هتل 52 اتاق دارد که اتاق ها به شکل کلاسیک طراحی شده اند و دارای خدماتی نظیر  تلویزیون، سیستم تهویه، ماهواره، حمام، سشوار و ... هستند.گردشگران تورارمنستان با انتخاب این هتل سفر خوشی را سپری می کنند.

امکانات هتل دیاموند هاوس ایروان ارمنستان

تراس، دوچرخه سواری، ماساژ، رستوران ( غذاهای ارمنی ، روسی و اروپایی سرو می کنند)، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه ، اتاق جلسه، سوییت ماه عسل، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، وای فای رایگان در اختیار مسافران ارمنستان قرار می دهند.

جهت رزرو و خرید تورارمنستان و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید. 

 مطالب مرتبط:

تور ارمنستان تابستان 96

تور ارمنستان تیر 96 

تور ارمنستان مرداد 96 

تور ارمنستان شهریور 96 

تور ارمنستان نوروز 97  

تور ارمنستان از شیراز

 تور ارمنستان از تبریز

تور ارمنستان از کرمانشاه

تور ارمنستان از مشهد

هتل های 5 ستاره ارمنستان

هتل نشنال ایروان ارمنستان

پ

 هتل 5 ستاره نشنال جزو شیک ترین هتل های ارمنستان می باشد که در نزدیکی میدان جمهوری قرار دارد. این هتل دارای حمل و نقل عمومی می باشد و بهترین حسنش فاصله هتل تا مترو 5 دقیقه و تا ایستگاه اتوبوس 20 متر است. این هتل تا فرودگاه بین المللی ایروان 20 دقیقه رانندگی فاصله دارد که مسافران تور ارمنستان به راحتی می توانند به آنجا بروند. هتل نشنال دارای 57 اتاق بسیار شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار می دهد که شامل امکانات اینترنت رایگان، تلویزیون، حمام خصوصی است. طراحی این هتل شامل سقف های بلند با پنجره های بزرگ و شومینه می باشد. در رستوران این هتل غذاهای خوشمزه بین المللی مخصوص مسافران  تورارمنستان سرو می شود. فاصله این هتل تا پارک فونتن و موزه ملی 5 دقیقه پیاده روی است.

امکانات هتل نشنال ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده، اسپا، حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا، ماساژ، رستوران، بار، اجاره اتومبیل، ترانسفر فرودگاهی، پذیرش 24 ساعته، عابر بانک، لاندری، اتوکشی، فکس، کپی، اتاق پاک، آسانسور، اتاق جلسه و... در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خیابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مرکز بدنسازی،‌ خدامت ماساژ، صرافی،‌ خشکشویی و مرکز تجارت ,رستوران روسینی به سرو انواع غذاهای محلی و ایتالیایی و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره مولتی گرند ایروان ارمنستان می باشد که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافران تور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو, استخر روباز(فصلی), ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی, سونا, باشگاه پرورش اندام, آبگرم و آبدرمانی, ماساژ, جکوزی, حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان, استخر سر پوشیده (تمام فصول), کازینو, زمین بازی کودکان, کلوپ کودکان, سرگرمیهای شبانه, بار, روم سرویس, رستوران با منوی مجزا, اسنک بار, غذاهای رژیمی(در صورت تمایل), اینترنت, پارکینگ رایگان, لاندری, دستگاه خودپرداز, نظافت روزانه اتاقها, فکس, فتوکپی, آرایشگر, اتاق VIP, سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان

از مجلل ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان می باشد که در مرکز قدیمی‌ترین و معروفترین مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و مجلل با امکاناتی عالی از جمله تلوزیون, اینترنت, سشوار, یخچال و.. که در اختیار مسافران تور ارمنستانمی باشد. این هتل برای مسافران تور ارمنستانسونا، سالن ورزش، استخر به صورت رایگان فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان با رفتن به الین هتل می توانند سفر خوشی را تجربه کنند.

امکانات هتل گلدن تولیپ ایروان ارمنستان: 

استخر سر باز، سونا، سولاریوم ، سالن ماساژ و زیبایی برای مسافران تور ارمنستان, رستوران, کافی شاپ, اینترنت و... که در اختیار تور ارمنستان می باشد.


هتل رویال تولیپ ارمنستان

هتل رویال تولیپ ارمنستان یکی از شیک ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره ارمنستان است که در در مرکز شهر ایروان ارمنستان قرار گرفته است. هتل رویال تولیپ ارمنستان دارای 104 اتاق شیک و زیبا و با امکاناتی شامل تلویزیون صفحه تخت، اینترنت رایگان، مبلمان زیبا ، میز کار، مینی بار، صندوق امانات، چای و قهوه ساز، حمام سنگ مرمر با سشوار و حوله و لوازم بهداشتی می باشند. این هتل برای مسافران تور ارمنستان سونا، سولاریوم، سالن بدنسازی, ماساژ درمانی, استخر سرباز, آبگرم و .... فراهم کرده است. رستوران خوب ایتالیایی  این هتل با نمایش پانوراما از چارلز آزناوور میدان برای سرگرمی مسافرانتور ارمنستان می باشد. هتل رویال تولیپ ارمنستان در نزدیکی گالری ملی هنر و سالن اپرا و 10 کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی زوارتنوس قرار گرفته است. 

امکانات هتل رویال تولیپ ارمنستان:

آبگرم شیک ماساژ, درمان های زیبایی سونا, سولاریوم، یک استخر سرباز، یک سالن بدن سازی, 4 اتاق جلسه, پارگینک اختصاصی و ... که برای مسافران تور ارمنستان می باشد.