تور دبی

تور دبی

تور دبی

تور دبی

جاذبه های گردشگری کیش

جت اسکی کیش

ایتدا شما عزیزان قصد اجاره جت اسکی کیش آن را دارید مورد بررسی قرار دهید و بیشترین سرویس را از آن دریافت کنید.نوع جت اسکس مورد نظر خود را از لحاظ قیمت، قدرت موتور و مدل آن انتخاب کنید و نهایت لذت از این بازی را ببرید.شما گردشگران تور کیش باید طبق قوانین عمل کنید.

شرایط دریافت جت اسکی کیش:

  • به افراد کمتر از 20 سال جت اسکی تعلق نمیگیرد. مگر با همراهی مربی کلوپ و یا همراه بالای بیست سال اجاره کنند.
    از سوار شدن خردسالان به لحاظ تامین امنیت آنان جلوگیری می شود.
  • ظرفیت جت اسکی تا 2 نفر می باشد. 
  • پوشیدن جلیقه نجات الزامیست. 
  • به یک گروه، دو دستگاه جت اسکی بطور همزمان داده نمی شود، اتفاقات قبلی و حوادث جانی که باعث فوت و یا نقص عضو گردیده دلیل کافی برای انجام این مهم گردیده است.
  • آقایان با پوشش شلوارک و نهایتا با مایو پاچه دار(لطفا همراه بیاورید) و خانمها از لباس بادگیری که کلوپ در اختیار آنان قرار میدهد میتوانند استفاده کنند، خانمها مجبور به پوشیدن لباس بادگیر نیستند و فقط به جهت خیس نشدن مانتو و پوشش آنان میتوانند از بادگیر مخصوص استفاده کنند. 
  • پر کردن فرم مربوطه و امضاء آن و تعهد دادن به رعایت دقیق قوانین و هشدارها
  • پرداخت هزینه جت اسکی و گرو گذاشتن کارت ملی و یا مبلغ 100 هزار تومان وجه نقد بابت ضمانت دستگاه
  • گردشگران تور کیش می توانند از این بازی نهایت لذت ببرند.
  • رویال راک کیش

    رویال راک کیش مجموعه از صخره ها از جنس گرانیت در ابعاد بزرگ و کوچک است که این سایت در اسفندماه سال 1387 بعد از به گل نشستن بارج به وجود آمد.این مجموعه خیلی زود به یک زیستگاه ریبا برای آبزیان تبدیل شد.مسافران تور کیش می توانند از این سایت با عمق 12 متر می باشد و دارای انواع گونه های ماهی از جمله خفاش ماهیان، تن ماهیان، انواع سرخو، گیش، فرشته ماهی و... می باشد.این سایت در اسکله تابان قرار دارد.شما گردشگران تور کیش می توانید از این مکان زیبا بازدید کنید.

     

     

  • باگی  کیش

    پیست باگی  کیش در زمینی به وسعت 400 متر  با ماشین های دو نفره است.پیست باگی یکی از ورزش های تفریحی و گردشی جزیره کیش است و مسافران تور کیش می توانند این ورزش را تجربه کنند.این ماشین ها دارای یک موتور چهار چرخ ATV در جلو می باشند. این موتورها بعلت کاربرد خاصی که دارند، بسیار سبکتر و پر شتاب تر اند.مسیرهای که برای باگی کیش در نظر گرفته شده درخت سبز، کلبه هور و کشتی یونانی است.علاقمندان تور کیش می توانند نهایت لذت از این بازی ببرند.

  • جاده جهان کیش

    جاده جهان کیش مانند حلقه ای نگین زیبای را در برگرفته و بصورت یک جاده کمربندی دورتادور کناره زیبای کیش است که امکان ارتباط با طبیعت زیبای کیش را فراهم کرده و گردشگران تور کیش میتوانند مناضر طبیعی مانند چشم اندازهایی از دریا، ساحل، پوشش گیاهی و حیات جانوری متنوع جزیره را در سراسر درازا جاده مشاهده کنند.به گردشگران تور کیش رهنمود می شود رانندگی در اثناء غروب آفتاب در جاده جهان را حتما تجربه کنند. گردشگران تور کیش که در سرتاسر جاده جهان به 25 تکه زمین به استان‌های کشور واگذار شده است. که در آن آثار هنری، مصنوعات و تولیدات خود را به نمایش گذارند علاوه بر این در برابر غرفه های هر استان، غرفه یک کشور خارجی در سوی دیگر جاده ایجاد می شود گردشگران تور کیش می توانند از این غرفه خرید کنند. مجریان طرح معتقدند که این همسایگی امکان مبادلات کالا و انعقاد قراردادهای اقتصادی را تسهیل خواهد کرد.

     

  • پیست اسکیت یخ کیش

    پیست اسکیت یخ کیش در مرکزخرید دامون کیش در سال 1393 در زمینی به وسعت بیش از 200 متر مربع افتتاح شده است.در حال حاضر تنها پیست اسکی یخ در کناره زیبا کیش است و دومین سالن اسکیت در ایران است.این پیست اسکی برای علاقمندان تور کیش به ورزش های  تفریحی مناسب است.این پیست در سالنی به مساحت 450 مترمربع در طبقه دوم مرکز خرید دامون ساخته شده است و از داخل پیست دید زیبایی به کناره زیبا کیش دارد.این پیست اسکی یکی از ختص ترین پیست های دنیا محسوب می شود.مربیان برای یادگیری اعضای خانواده آموزش کامل را می دهند.مرکز خرید دامون دارای امکاناتی نظیر فودکورت و کافی شاپ، رستوران فرانسوی، مرکز شبیه ساز پرواز فلای دامون، برندهای معتبر تجاری، سوپرمارکت 24 ساعته و… شامل می شود. خاطره ای فراموش نشدنی برای گردشگران تور کیش به ارمغان می آورد.

     

  • مطالب مرتبط:

    تور کیش پاییز 96 

    تور کیش آبان 96

    تور کیش آذر 96 

    تور کیش زمستان 96

    تور کیش دی 96

    تور کیش بهمن 96 

    تور کیش اسفند 96 

    تور کیش نوروز 97 

    تور کیش از شیراز

    تور کیش از اصفهان

    تور کیش از تبریز

    تور کیش از مشهد

    تور کیش از کرمانشاه

    قیمت تور کیش 

    رزرو تور کیش

    تور ارزان کیش 

    تور لحظه آخری کیش 

    بهترین قیمت تور کیش 

     

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.